۱

گذاشتن وقت بیشتر
فداکاری در جهت شغلتان می تواند برای اینکه ثابت کنید لیاقت ترفیع را دارید، یک روش بسیار خوب باشد.
مثلا تا دیر وقت برای اینکه کاری را به انجام برسانید بیدار بمانید، اگر شما کار را ساعت ۵ و ۶ ترک کنید و کار تمام نشده باشد، شما به عنوان یک سبک کار دیده می شوید و می گویند که تیم به شما هیچ نیازی ندارد.

۲

پیشگام بودن در شغلخود را با تغییرات وفق دهید.
اصل ثابت در شغل ها، تغییر و تحول است و قابلیت شما برای وفق دادن خود با این تغییرات، به رشد شغلتان کمک می کند.
کارکنانی که در برابر تغییرات مقاومت می کنند، شرایط را در محل کارشان سخت می کنند.
تطبیق دادن خود و حتی پیشرفت در میان تغییرات، واقعا شایان تقدیر است.

۳

با همکارانتان متحد شوید
رقابت کردن با دوستان و همکاران، در دراز مدت کمکی به ترقی شما نمی کند، به جای رقابت کردن با یکدیگر، با هم متحد شوید و فکرهایتان را روی هم بریزید، سرپرستان به عنوان یک ابزار مدیریتی دیده می شوند.

۴

در سیاست های دفتر کارتان استاد شوید
استاد شدن در سیاست های دفترکار، به نظر غیر مهم به نظر می رسد، ولی ملاحظه کاری در این مبحث، کلید پیشگام شدن در شغل است.
چه سیاست ها شامل چگونگی ارتباط با همکاران باشد و چه جلوگیری از پشت سر خنجر زدن، موفقیت در شرکت، شامل عبور از وضعیتی است که بیشتر با شخصیت آدم و توانایی های او و قدرتی بیش از مشارکت های معنی دار است، همچنین شامل این است که چگونه از مشاجره هایی که در نتیجه آن سودی نیست، جلوگیری کنید.

۵

پیشگام بودن در شغلبه شرکت تان کمک کنید پول بیشتری در بیاورد
همه ی شرکت ها، سود را اولویت خود قرار می دهند.
وقتی که شما به طرز فعالی به شرکت تان برای درآمد بیشتر کمک کنید، نشان می دهید که چقدر روی آن ها سرمایه گذاری کرده اید.
ارتباطات جدید و نوینی داشته باشید تا درآمد شرکت را افزایش دهید
این کار می تواند مانند کار کردن، راحت و یا مانند ساختن ایده ای جدید، سخت و پیچیده باشد.

۶

برای شغلتان لباس بپوشید.
همیشه سعی کنید حداقل مانند بقیه، برای شغل تان لباس بپوشید؛ ولی لباس پوشیدن بالاتر از حد، مدیرانتان را شگفت زده می کند.
مهم ترین قانون برای اینکار، اینست که برای بخشی که می خواهید کار کنید، مناسب آن بخش لباس بپوشید.
برای مثال، کسی که مباشر است و می خواهد مدیر شود، اول از همه باید به کیفیت کارش توجه کند، سپس کت و شلوارهای مناسب و تمیز و متناسب و بالاتر از بقیه بپوشد.
با این شرایط، ممکن است سرانجام به نتیجه مورد علاقه تان برسید.

۷

به یک زبان خارجی حرف بزنید
هیچکس به زبان خارجی حرف نمی زند، اگر شما این کار را می کنید، حتما اطمینان حاصل کنید که شرکت تان از این موضوع اطلاع دارد.
این کار زمانی نتیجه می دهد که شما در یک کشور خارجی نیز زندگی کرده باشید و یک سبک فرهنگ دیگر را تجربه کرده باشید.
شهروندان خارجی شرکت های جهانی، ارزش بیشتری نسبت به خدمات و سرویس های شرکت دارند، همچنین، چگونگی انجام کار در کشور خارجی با فرهنگ خارجی، هم توانمند سازی و هم درخواست را شامل می شود.

۸

پیشگامی خود را اثبات کنید.
به طور مداوم رهبری خود را ثابت کنید، برای یک پروژه خاص که نیاز به دسترسی خاصی دارد داوطلب شوید و رهبری آن را به عهده بگیرید.
همچنین می توانید پیشنهاداتی برای مشکلات آزاردهنده شرکت بدهید و یا زمانی که رییس شما کمک اضافی خواست داوطلب شوید.

۹

پیشگام بودن در شغلاگر یک پروژه را با موفقیت به پایان رساندید یا یک پیشنهاد بسیار خوب برای یک مشکل دادید یا هر کار دیگری برای بهتر شدن شرکت انجام دادید، اطمینان حاصل کنید که اعتبار می گیرید و نزد رییس تان معتبر می شوید.
هیچ وقت اعتباری را که مال شماست، با دیگران به اشتراک نگذارید.
شما برای آن تلاش کرده اید، و آن اعتبار باید برای شما تصدیق شده باشد.

۱۰

پیشگام بودن در شغلهمیشه یاد بگیرید
برای اینکه همیشه پیشگام باشید، به طور مداوم یاد بگیرید.
این کار می تواند در محل کار، در خانه و یا با ادامه تحصیل دادن در کالج دنبال شود.
اگر نمی دانید که چگونه یاد بگیرید، یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام دهید!
همچنین وقتی که شما فردی هستید که توانایی هایتان خارج از توانایی های همکاران تان است، آن موقع است که شما یک سر و گردن بالاتر از بقیه هستید.

منابع

eHow

به اشتراک گذاری

درباره نویسنده

شما هم نظر دهید